تکنولوژی ماشینکاری CNC چیست؟

July 24, 2016
آخرین اخبار شرکت تکنولوژی ماشینکاری CNC چیست؟

تکنولوژی ماشینکاری CNC چیست؟

 

ماشینکاری عمومی CNC معمولاً به ماشینکاری دقیق کنترل دیجیتال کامپیوتری، ماشین تراش ماشینکاری CNC، ماشین فرز CNC، ماشین کاری حفاری و فرز ماشینکاری CNC و غیره اشاره دارد.

 

CNC، همچنین به عنوان گونگ کامپیوتری شناخته می شود، در واقع ماشین فرز CNC است. در گوانگژو، جیانگ سو، ژجیانگ و شانگهای، شخصی به نام ماشینکاری "مرکز ماشینکاری CNC"، یک فناوری پردازش جدید است، کار اصلی کامپایل برنامه پردازش است، کار دستی اصلی به برنامه نویسی کامپیوتری. البته تجربه در پردازش دستی الزامی است.

مزایای ماشینکاری CNC:

1. مقدار ابزار را تا حد زیادی کاهش دهید. و ماشینکاری قطعات شکل پیچیده نیازی به ابزار پیچیده ندارد. اگر می خواهید شکل و اندازه قطعه را تغییر دهید، فقط باید روش پردازش قطعه را تغییر دهید، مناسب برای توسعه و اصلاح محصول جدید .

2، کیفیت پردازش پایدار، دقت پردازش بالا، دقت تکرار بالا

3. راندمان تولید بالا در مورد انواع مختلف و تولید دسته کوچک. این می تواند آماده سازی تولید، تنظیم ماشین ابزار و زمان بازرسی فرآیند را کاهش دهد و زمان برش را کاهش دهد.

4، می‌تواند سطح پیچیده‌ای را که پردازش آن با روش‌های مرسوم دشوار است، پردازش کند و حتی می‌تواند برخی از بخش‌های پردازشی را که قابل مشاهده نیست پردازش کند.

5، نقطه ضعف ماشینکاری CNC این است که هزینه تجهیزات ماشین ابزار گران است، به سطح بالایی از اپراتورها نیاز دارد.